Замовити створення лендінг пейдж в компанії Nixwood

Сайт односторінковий = миттєве зростання прибутку!

Вам потрібно швидко запустити продажу конкретного товару, презентувати послугу, запросити на вебінар або інший разовий захід?

Для такої мети найвигідніше створити лише односторінковий сайт. Дізнайтесь що таке landing page, в чому його особливості, відмінності від сайту-візитки та інше.

Що таке landing page?

Landing page (посадкова сторінка) – це інструмент агресивного продажу.

Створити сайт з однієї сторінки рекомендується в тих випадках, коли товар, послуга або захід має одиничний характер і потрібна максимально прорекламувати даний продукт в короткі терміни

У чому відмінність лендінгу від інтернет-магазину?

Ключова відмінність полягає в одиничності продукту. Якщо інтернет-магазин містить сотні або тисячі товарів, то лендінг презентує тільки один товар або послугу.

Структура лендінга така, що на кожному кроці на відвідувача тиснуть пропозицією купити або замовити прямо зараз:

Крім того, на відміну від торгових майданчиків, де у кожного товару міститься лише його опис та характеристики, сайт односторінковий є інструментом агресивного продажу.

Статистика свідчить, що якщо створити лендінг, який надає надлишковий тиск на відвідувача, то він дасть значно кращу конверсію, ніж сторінка зі звичайним описом товару в інтернет-магазині.

У яких випадках необхідно створити лендінг?

Як відбувається розробка Landing page?

Структура

Лендінг будується по принципу послідовного розміщених зверху вниз блоків, кожен з яких виконує продажну функцію. Вся інформація знаходиться на одній сторінці.

Стратегія

Як правило, розробка Лендінг Пейдж відбувається відповідно до техніки продажів AIDA, яка відмінно себе зарекомендувала і вже понад століття незмінно показує хороші результати.

Просування

Зміст лендінга має послідовно привертати увагу користувача, викликати інтерес до продукту завдяки ефективній презентації, спонукати вчинити дію.

Створити односторінковий сайт самостійно

Безумовно, можливо, але тільки за умови, що ви, по-перше, володієте знаннями в питаннях дизайну, а по-друге – і це найголовніше – розбираєтеся в методиці агресивної презентації продукту.

Ще раз підкреслимо: сайт з однієї сторінки – це абсолютно не те ж саме, що інтернет-магазин. Якщо відвідувач піде з вашої сторінки – його буде втрачено, і тоді всі зусилля і вкладені в рекламу кошти пропадуть дарма.

Тому довіряти створення лендінгу можна тільки експертам у сфері агресивного маркетингу.

Створення Лендінг | Ціна

У багатьох компаніях вам можуть пропонуватися створення Landing до $100. Однак ви отримаєте саму сторінку без будь-якого наповнення – і наповнювати доведеться самостійно. Або ж наповнену, але людьми, які поняття не мають про методи продажів.

Об’єктивно ціни на лендінг стартують від $300. За ці гроші ви отримаєте цілком робочу сторінку, здатну забезпечити конверсію на досить пристойному рівні. Nixwood розробляє Landing за $199 завдяки налагодженій роботі та професіоналам в команді.

Професійний копірайтер, який розбирається в інтернет-продажах, візьме за свою роботу не менше $100 – і це об’єктивний мінімум. Відповідно, ціна сайту за ціною копірайтинга буде з обмеженим функціоналом та не оптимізований для продажів.

Команда Nixwood створює веб сайти з 2004 року, коли Інтернет тільки почав розвиватися. Наша команда знає всі деталі та нюанси розробки і просування онлайн-бізнесу, бренду чи компанії. Розробка односторінкового сайту займає лише 24 години.

Nixwood створить для вас Landing що продає

Перш, ніж замовити посадкову сторінку і оплатити роботи, уважно вивчіть портфоліо – власне, ті сторінки, які вже були розроблені компанією. Уявіть себе на місці потенційного покупця. Здійснили б ви покупку чи ні?

Якщо ніхто з опитуваних не купив би товар, значить, це сторінка не кращої якості, бо середньостатистична посадкова сторінка в середньому повинна забезпечувати конверсію на рівні хоча б 2-7%.

Якщо ж конкретно ви взагалі не схильні що-небудь купувати спонтанно, продемонструйте зразки приблизно 30-40 своїм знайомим, дізнайтеся їх думку. Будь-яку теорію потрібно тестувати та збирати відгуки.

Для туристичних послуг непоганим показником є ​​1,5-2%, а ось для не надто дорогих гаджетів типу ліхтариків-електрошокерів – не менше 7%. Щоб досягти високих показників, довірте роботу професіоналам.

Контактні дані

або напишіть нам