Агентство Nixwood

4 кроки або як створити веб-сайт правильно

Ця стаття допоможе зрозуміти, як створити веб-сайт, адже алгоритм створення веб-сайту для проекту прост:

• визначаємо тип сайту;

• вибираємо правильний домен і хостинг;

• знаходимо конструктор-сайтів або платформу, яка закриє всі «потреби» вашого сайту;

• вирішуємо хто буде виконавцем.

Ми покладаємо на сайт важливу місію: сприяти зростанню нашого бізнесу, доходу або створенню особистого бренду. Що ж таке веб-сайт і для чого він потрібен? Давайте представимо, що веб-сайт – це офіс або магазин. Щоб знайти його, «Покупець» використовує адресу (домен). Як не тільки затримати любого гостя, а ще й надихнути зробити покупку, залишити персональні дані, залежить від того, наскільки продуманим, легким у використанні буде ваш сайт.

Як створити веб-сайт правильно: 1. Важливо визначити тип веб-сайту

→ Блог – це сайт, на якому важливу роль грає текстовий контент. По суті, це велика кількість статей з корисною інформацією. Коли відчуваєте себе експертом в якійсь галузі, саме час завести особистий блог. Тут ви зможете ділитися досвідом і знаннями, а заодно залучати трафік на сайт, що і буде згодом приносити вам дохід. До речі, новинні сайти – це теж блог.

Починайте розкручувати особистий бренд через блог. Для цього необхідно регулярно писати авторські статті. Наприклад, у фільмі JULIE & JULIA головна героїня Джулі Пауелл веде блог про кулінарію і стає відомим кулінарним блогером. Особистий бренд призводить до створення лояльної або «розігрітої» аудиторії, отримання мільйонних охоплень публікацій, а лояльній аудиторії продавати набагато легше, ніж «холодним» клієнтам.

Портфоліо – розкажіть про себе, покажіть навички, сильні сторони. Сайт-портфоліо це ваше онлайн-резюме з кращими роботами. Його потрібно зробити яскравим і незабутнім. Ще один плюс: портфоліо буде доступно для роботодавців або клієнтів 24/7. Грамотний веб-дизайн портфоліо також дає можливість розвивати особистий бренд і претендувати на більш високу зарплату або дохід. Портфоліо потрібні: фотографам, веб-дизайнерам, розробникам, художникам, ілюстраторам, моделям, акторам. Навіть корпоративним сайтам та інтернет-магазинам  потрібні портфоліо з успішними кейсами. На думку експертів платформи Upwork в 2021 році в 12 разів ефективніше давати посилання на ваш вебсайт-портфоліо, ніж користуватися звичними візитками.

Для чого існують комерційні веб-сайти

→ Корпоративний сайт – створює репутацію і впізнаваність компанії, робить її впізнаваною завдяки логотипу, корпоративним кольорам, інформації про команду, відгуками партнерів і покупців. В даному випадку створити веб-сайт безкоштовно не вийде. Занадто багато поставлено на карту: репутація і сприйняття бренду, правильна постановка місії, грамотне використання Маркетингової та SEO стратегій. Корпоративний сайт потрібен компаніям, стартапам для створення респектабельного іміджу або навіть для залучення інвестицій. Адже в наш час, якщо вас немає в інтернеті, то вас зовсім не існує.

Що важливо знати про інтернет-магазин

→ Інтернет-магазин – це веб-сайт, який пропонує товари, представлені картками з описами, фото і кошиком. Важливий атрибут будь-якої картки наявність двох кнопок: «Купити швидко» та «Додати в кошик». Не забуваємо також про необхідний функціонал інтернет-магазину:

• Фільтри, що полегшують пошук товару;

• Сортування, може бути за ціною, кольором, вагою;

• Наявність всіх месенджерів для полегшення зворотнього зв’язку;

• Мобільна версія повинна бути відмінною на всіх пристроях;

Якщо каталог товарів налічує до 500 позицій, ми рекомендуємо розмістити інтернет-магазин на платформі WordPress, якщо більше 500 краще вибрати OpenCart. Такі маркетплейси як Rozetka, Amazon, Ali Express використовують власні самописние ядра, але їх розробка коштує дуже дорого.

Як зробити веб-сайт для інтернет-магазину, щоб не втрачати клієнтів, а навпаки, спонукати зробити покупку, знають професіонали. Оцінити їх роботи вам допоможуть сайти-портфоліо веб-розробника, дизайнера або дизайн-агентства, з якими ви захочете співпрацювати.

2. Нам потрібен правильний домен на надійному хостингу

Домен – це адреса або ім’я сайту. Він повинен бути зрозумілим, читабельним і незабутнім. Існує два підходи при виборі домену:

1. Назва, що несе якийсь посил, яка разом з логотипом та корпоративними кольорами буде асоціюватися у користувача з вашою компанією? Наприклад, red.com або apple.com;

2. Ключове слово або фраза, наприклад: detoxcosmetics.com, buysmarthouse.com, usacars.com. Домен сайту містить пошукову фразу, що спрощує просування сайту в пошуку Google, Yandex, Yahoo.

Ми рекомендуємо другий варіант, бо трафік на сайт має першочергове значення.

Пам’ятайте, іноді адреса, яку ви придумали може бути зайнятою, тому не турбуйтеся, а просто заздалегідь продумайте кілька варіантів. Унікальна адреса найкраще буде виглядати з доменами верхнього рівня .com; .net; .org.

Хостинг ви, звичайно, можете обрати самі, але краще за все, зробити це разом з розробниками вашого веб-сайту. Адже швидкість завантаження сайту в першу чергу залежить від хостингу і від того, наскільки він дозволяє оптимізувати сервер, на якому буде знаходитися ваш сайт. Наші українські сайти ми рекомендуємо розміщувати на сервісі «Хостинг Україна», який дає всі доступи для оптимізації серверу. А швидкість завантаження сторінок можна перевірити за допомогою ресурсу Google PageSpeed.

3. Вибір платформи для створення веб-сайту

Чому з великої   кількості платформ і конструкторів-сайтів ми рекомендуємо, в першу чергу, WordPress?! Все дуже просто:

• 44% всіх сайтів у всесвітній павутині створені на цьому движку;

• The Walt Disney Company, TechCrunch, Microsoft News, Ted Blog, BBC America, PlayStation, Skype, MTV News, Vogue, Evernote, Angry Birds, Snoop Dog, Beyonce, Facebook Newsroom – цей список можна писати нескінченно. І все це компанії, які довірили свої сайти WordPress;

• Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс спрощує управління веб-сайтом. А наявність 10 000+ плагінів  допомагає наповнити його яскравим сучасним контентом;

• Розібратись з SEO на WordPress вам допоможе плагін Yoast SEO. Це ваш помічник при побудові стратегії просування сайту в веб-просторі, він дозволяє поглянути на роботу вашого сайту очима пошукових роботів Google та Yandex. Ви отримаєте поради щодо оптимізації SEO стратегії: читабельність тексту, використання ключових слів, додавання мета-заголовків і описів: підказки про те, що потрібно виправити, щоб збільшити трафік;

• На інших платформах Wix, Tilda, Shopify досить багато «прихованих комісій» і кожне розширення функціоналу тягне за собою додаткові витрати. WordPress відомий як умовно безкоштовне ядро ​​для створення сайтів. Більшість функцій і плагінів на WordPress доступно безкоштовно або з одноразовою оплатою.

4. Сам собі розробник або замовити веб-сайт у професіоналів

Ви підійшли до найважливішого кроку – вибору, що впливає на успішну роботу вашого веб-сайту. Ще раз повторимо, що сайт повинен працювати на вас: привертати трафік, монетизувати ваші зусилля і витрати часу.

Крім вибору правильної структури сайту, зображень, фото, дизайну і домена дуже важливий контент, розміщений на сайті. Контент, який працює на вас, повинен бути:

• унікальним, тобто той, який ще ніде не був використаний. Унікальність повинна бути не нижче 95%. Ми рекомендуємо скористатися перевіркою тексту на таких ресурсах, як Text, Advego, Content-Watch, Grammarly, Glvrd.

• містити ключові слова, які люди вбивають в пошуку. Ключові слова використовуються пошуковими роботами для визначення тематики та якості контенту, це дає можливість вашим користувачам знаходити ваш сайт. Для аналізу ключових слів ми використовуємо сервіси: Serpstat, Google Keywords Planner, Key Collector, Seoquick, Ahrefs.

• дотримуватися правила першочерговості, тобто контент, який був розміщений в соцмережах можна розміщувати на сайті, оскільки пошуковими роботами він вже буде вважатись неунікальним і, як наслідок, викличе негатив у алгоритмів пошукових систем. Якщо цей контент вам необхідний, спочатку розмістіть його на веб-сайті, а після зможете постити в своїх соціальних мережах;

• і ще одна важлива частина контенту для сайту – зображення і фото. Справа в тому, що за останній час пошукові роботи настільки «порозумнішали», що без проблем зчитують, що ж зображено на картинці і наскільки це зображення унікально. Важливо також коректно використовувати атрибути Alt і Title – можна назвати їх підписами, в яких бажано використовувати ключові слова. Це також призводить додатковий трафік на сайт.

Хто потрібен для створення якісного сайту

Отже, важливо розуміти, для того, щоб зробити якісний сайт нам необхідні:

→ UI-UX Дизайнер;

→ Контент-менеджер;

→ Програміст;

→ DevOps-інженер.

Навіть найкращий фрілансер з фріланс-біржі не зможе самостійно охопити і пропрацювати всі ці етапи самостійно. Тут і приходить розуміння, що команда професіоналів Nixwood, яка має досвід роботи над проектами будь-якої тематики набагато цікавіше з точки зору принципу «Ціна-якість».

Разом ми створимо веб-сайт, який надихне користувача взаємодіяти з вашим продуктом, спонукає зробити цільову дію: зробити замовлення, перейти за посиланням, зареєструватись. Наші замовники постійно отримують своїх клієнтів в мережі, без додаткових витрат на просування і рекламу.

Ми робимо ваш успіх разом з вами.

Пошир цю статтю в соцмережах!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on telegram

Контактні дані

або напишіть нам

Контактні дані

або напишіть нам

Дякуємо за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 30 хв.