Як створити веб-сайт
Агентство Nixwood

4 кроки або як створити веб-сайт правильно

Ця стаття допоможе зрозуміти, як створити веб-сайт, адже алгоритм створення веб-сайту для проекту прост:

• визначаємо тип сайту;

• вибираємо правильний домен і хостинг;

• знаходимо конструктор-сайтів або платформу, яка закриє всі «потреби» вашого сайту;

• вирішуємо хто буде виконавцем.

Ми покладаємо на сайт важливу місію: сприяти зростанню нашого бізнесу, доходу або створенню особистого бренду. Що ж таке веб-сайт і для чого він потрібен? Давайте представимо, що веб-сайт – це офіс або магазин. Щоб знайти його, «Покупець» використовує адресу (домен). Як не тільки затримати любого гостя, а ще й надихнути зробити покупку, залишити персональні дані, залежить від того, наскільки продуманим, легким у використанні буде ваш сайт.

Крок 1. Важливо визначити тип веб-сайту

→ Блог – це сайт, на якому важливу роль грає текстовий контент. По суті, це велика кількість статей з корисною інформацією. Коли відчуваєте себе експертом в якійсь галузі, саме час завести особистий блог. Тут ви зможете ділитися досвідом і знаннями, а заодно залучати трафік на сайт, що і буде згодом приносити вам дохід. До речі, новинні сайти – це теж блог.

Починайте розкручувати особистий бренд через блог. Для цього необхідно регулярно писати авторські статті. Наприклад, у фільмі JULIE & JULIA головна героїня Джулі Пауелл веде блог про кулінарію і стає відомим кулінарним блогером. Особистий бренд призводить до створення лояльної або «розігрітої» аудиторії, отримання мільйонних охоплень публікацій, а лояльній аудиторії продавати набагато легше, ніж «холодним» клієнтам.

Портфоліо – розкажіть про себе, покажіть навички, сильні сторони. Сайт-портфоліо це ваше онлайн-резюме з кращими роботами. Його потрібно зробити яскравим і незабутнім. Ще один плюс: портфоліо буде доступно для роботодавців або клієнтів 24/7. Грамотний веб-дизайн портфоліо також дає можливість розвивати особистий бренд і претендувати на більш високу зарплату або дохід. Портфоліо потрібні: фотографам, веб-дизайнерам, розробникам, художникам, ілюстраторам, моделям, акторам. Навіть корпоративним сайтам та інтернет-магазинам  потрібні портфоліо з успішними кейсами. На думку експертів платформи Upwork в 2021 році в 12 разів ефективніше давати посилання на ваш вебсайт-портфоліо, ніж користуватися звичними візитками.

→ Корпоративний сайт – створює репутацію і впізнаваність компанії, робить її впізнаваною завдяки логотипу, корпоративним кольорам, інформації про команду, відгуками партнерів і покупців. В даному випадку створити веб-сайт безкоштовно не вийде. Занадто багато поставлено на карту: репутація і сприйняття бренду, правильна постановка місії, грамотне використання Маркетингової та SEO стратегій. Корпоративний сайт потрібен компаніям, стартапам для створення респектабельного іміджу або навіть для залучення інвестицій. Адже в наш час, якщо вас немає в інтернеті, то вас зовсім не існує.

Що важливо знати про інтернет-магазин

→ Інтернет-магазин – це веб-сайт, який пропонує товари, представлені картками з описами, фото і кошиком. Важливий атрибут будь-якої картки наявність двох кнопок: «Купити швидко» та «Додати в кошик». Не забуваємо також про необхідний функціонал інтернет-магазину:

• Фільтри, що полегшують пошук товару;

• Сортування, може бути за ціною, кольором, вагою;

• Наявність всіх месенджерів для полегшення зворотнього зв’язку;

• Мобільна версія повинна бути відмінною на всіх пристроях;

Якщо каталог товарів налічує до 500 позицій, ми рекомендуємо розмістити інтернет-магазин на платформі WordPress, якщо більше 500 краще вибрати OpenCart. Такі маркетплейси як Rozetka, Amazon, Ali Express використовують власні самописние ядра, але їх розробка коштує дуже дорого.

Як зробити веб-сайт для інтернет-магазину, щоб не втрачати клієнтів, а навпаки, спонукати зробити покупку, знають професіонали. Оцінити їх роботи вам допоможуть сайти-портфоліо веб-розробника, дизайнера або дизайн-агентства, з якими ви захочете співпрацювати.

Крок 2. Нам потрібен правильний домен на надійному хостингу

Домен – це адреса або ім’я сайту. Він повинен бути зрозумілим, читабельним і незабутнім. Існує два підходи при виборі домену:

1. Назва, що несе якийсь посил, яка разом з логотипом та корпоративними кольорами буде асоціюватися у користувача з вашою компанією? Наприклад, red.com або apple.com;

2. Ключове слово або фраза, наприклад: detoxcosmetics.com, buysmarthouse.com, usacars.com. Домен сайту містить пошукову фразу, що спрощує просування сайту в пошуку Google, Yandex, Yahoo.

Ми рекомендуємо другий варіант, бо трафік на сайт має першочергове значення.

Пам’ятайте, іноді адреса, яку ви придумали може бути зайнятою, тому не турбуйтеся, а просто заздалегідь продумайте кілька варіантів. Унікальна адреса найкраще буде виглядати з доменами верхнього рівня .com; .net; .org.

Хостинг ви, звичайно, можете обрати самі, але краще за все, зробити це разом з розробниками вашого веб-сайту. Адже швидкість завантаження сайту в першу чергу залежить від хостингу і від того, наскільки він дозволяє оптимізувати сервер, на якому буде знаходитися ваш сайт. Наші українські сайти ми рекомендуємо розміщувати на сервісі «Хостинг Україна», який дає всі доступи для оптимізації серверу. А швидкість завантаження сторінок можна перевірити за допомогою ресурсу Google PageSpeed.

Крок 3. Вибір платформи для створення веб-сайту

Чому з великої   кількості платформ і конструкторів-сайтів ми рекомендуємо, в першу чергу, WordPress?! Все дуже просто:

• 44% всіх сайтів у всесвітній павутині створені на цьому движку;

• The Walt Disney Company, TechCrunch, Microsoft News, Ted Blog, BBC America, PlayStation, Skype, MTV News, Vogue, Evernote, Angry Birds, Snoop Dog, Beyonce, Facebook Newsroom – цей список можна писати нескінченно. І все це компанії, які довірили свої сайти WordPress;

• Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс спрощує управління веб-сайтом. А наявність 10 000+ плагінів  допомагає наповнити його яскравим сучасним контентом;

• Розібратись з SEO на WordPress вам допоможе плагін Yoast SEO. Це ваш помічник при побудові стратегії просування сайту в веб-просторі, він дозволяє поглянути на роботу вашого сайту очима пошукових роботів Google та Yandex. Ви отримаєте поради щодо оптимізації SEO стратегії: читабельність тексту, використання ключових слів, додавання мета-заголовків і описів: підказки про те, що потрібно виправити, щоб збільшити трафік;

• На інших платформах Wix, Tilda, Shopify досить багато «прихованих комісій» і кожне розширення функціоналу тягне за собою додаткові витрати. WordPress відомий як умовно безкоштовне ядро ​​для створення сайтів. Більшість функцій і плагінів на WordPress доступно безкоштовно або з одноразовою оплатою.

Крок 4. Сам собі розробник або замовити веб-сайт у професіоналів

Ви підійшли до найважливішого кроку – вибору, що впливає на успішну роботу вашого веб-сайту. Ще раз повторимо, що сайт повинен працювати на вас: привертати трафік, монетизувати ваші зусилля і витрати часу.

Крім вибору правильної структури сайту, зображень, фото, дизайну і домена дуже важливий контент, розміщений на сайті. Контент, який працює на вас, повинен бути:

• унікальним, тобто той, який ще ніде не був використаний. Унікальність повинна бути не нижче 95%. Ми рекомендуємо скористатися перевіркою тексту на таких ресурсах, як Text, Advego, Content-Watch, Grammarly, Glvrd.

• містити ключові слова, які люди вбивають в пошуку. Ключові слова використовуються пошуковими роботами для визначення тематики та якості контенту, це дає можливість вашим користувачам знаходити ваш сайт. Для аналізу ключових слів ми використовуємо сервіси: Serpstat, Google Keywords Planner, Key Collector, Seoquick, Ahrefs.

• дотримуватися правила першочерговості, тобто контент, який був розміщений в соцмережах можна розміщувати на сайті, оскільки пошуковими роботами він вже буде вважатись неунікальним і, як наслідок, викличе негатив у алгоритмів пошукових систем. Якщо цей контент вам необхідний, спочатку розмістіть його на веб-сайті, а після зможете постити в своїх соціальних мережах;

• і ще одна важлива частина контенту для сайту – зображення і фото. Справа в тому, що за останній час пошукові роботи настільки «порозумнішали», що без проблем зчитують, що ж зображено на картинці і наскільки це зображення унікально. Важливо також коректно використовувати атрибути Alt і Title – можна назвати їх підписами, в яких бажано використовувати ключові слова. Це також призводить додатковий трафік на сайт.

Хто потрібен для створення якісного сайту

Отже, важливо розуміти, для того, щоб зробити якісний сайт нам необхідні:

→ UI-UX Дизайнер;

→ Контент-менеджер;

→ Програміст;

→ DevOps-інженер.

Навіть найкращий фрілансер з фріланс-біржі не зможе самостійно охопити і пропрацювати всі ці етапи самостійно. Тут і приходить розуміння, що команда професіоналів Nixwood, яка має досвід роботи над проектами будь-якої тематики набагато цікавіше з точки зору принципу «Ціна-якість».

Разом ми створимо веб-сайт, який надихне користувача взаємодіяти з вашим продуктом, спонукає зробити цільову дію: зробити замовлення, перейти за посиланням, зареєструватись. Наші замовники постійно отримують своїх клієнтів в мережі, без додаткових витрат на просування і рекламу.

Ми робимо ваш успіх разом з вами.

Пошир цю статтю в соцмережах!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on telegram

Контактні дані

або напишіть нам