Якщо у вас погана репутація в інтернеті, вам треба правильно замовити послуги SERM в інтернеті. Інтернет став невіддільною частиною життя та бізнесу. Але разом з безліччю можливостей, які він приніс, виникають і нові виклики. Один із найважливіших аспектів для осіб і компаній — це збереження позитивної репутації в онлайн-середовищі. Це явище називається SERM (Search Engine Reputation Management). У цій статті ми розглянемо ключові аспекти ефективного управління репутацією в Інтернеті та надамо кілька стратегій захисту від негативного впливу.
Правильно замовити послуги SERM в інтернеті
SERM — це управління репутацією в пошукових системах. Це комплекс заходів, спрямованих на створення позитивного образу компанії, бренду, людини в Інтернеті. SERM маркетинг включає такі завдання:
- Аналіз існуючої інформації про компанію в Інтернеті.
- Розробка стратегії управління репутацією.
- Впровадження заходів для реалізації стратегії.
До заходів SERM в Інтернеті можуть належати:
- Створення і просування позитивного контенту про компанію в Інтернеті.
- Видалення негативної інформації про компанію.
- Відповідь на негативні відгуки.
SERM є важливим інструментом для будь-якої компанії, яка хоче мати позитивну репутацію онлайн. Це допомагає залучати нових клієнтів, збільшувати продажі і підвищувати довіру.
SERM послуги — це складний процес, який вимагає знань і досвіду. Якщо ви хочете використовувати SERM для управління репутацією своєї компанії, краще звернутися до спеціалістів.
Подивіться в цьому відео як правильно замовити послуги SERM в інтернеті:
Поширені джерела негативу
Існують різні типи відгуків: органічні від реальних клієнтів та штучні від конкурентів. Реальні відгуки — це конструктивний фідбек, який може допомогти покращити продукт чи послугу. Відстежувати на них та реагувати — частина роботи над репутацією компанії. З іншого боку, штучні відгуки можуть бути результатом конкурентної боротьби, і ними потрібно керувати.
Як перевірити свою репутацію в Інтернеті? Процес починається з елементарного: пошуку результатів видачі в пошукових системах на власне ім’я чи на назву компанії. Важливо ретельно переглядати результати у Google (включаючи відгуки в Google My Business), а також моніторити соціальні мережі.
Відгуки — це лише частина «чорного піару». Якщо конкуренти мають на мети «потопити» репутацію компанії, вони застосовують комплексні інформаційні атаки. Вони включають не лише негативні відгуки, але й замовні коментарі та статті на публічних ресурсах. Такі атаки можуть призвести до великих втрат: є ризик втратити клієнтів та прибуток. Люди звикли вірити тому, що читають та бачать. І далеко не всі стануть розбиратись, чи справді негатив має підґрунтя. Тож важливо вчасно виявляти ці атаки та вживати заходів щодо їх усунення. Моніторинг — постійний процес. У великих компаніях цим займається власна PR-служба. Інші бізнеси зазвичай залучають підрядників.
Кроки для відновлення репутації
Якщо ви опинилися під впливом негативної інформації, не чекайте, що з часом все забудеться, а проблема щезне сама собою. Щезне, але з частиною клієнтів, очорненим брендом і втратою довіри. Подумайте, що буде з вашим бізнесом, якщо раптом конкуренти замовлять статті у топових ЗМІ та наведуть фейкові докази, що ви, наприклад, працюєте на рф? Як мінімум ви:
- отримаєте купу негативу у всіх каналах;
- втратите партнерів та клієнтів;
- матимете проблеми з кредитуванням та отриманням інвестицій;
- залучите увагу силовиків;
- у важких випадках — зіткнетеся з блокуванням рахунків та купою перевірок.
Якщо по репутації завданий удар, одночасно треба залучати SERM спеціалістів. Специфікації компаній, які займаються управлінням репутацією в Інтернеті, можуть значно варіюватися. Зазвичай це невелика команда, яка може включати, SEO-спеціалістів, менеджерів інтернет-реклами та інших фахівців. Також існують незалежні фахівці та агентства, які працюють з репутацією в онлайні.
Вони проведуть SERM аналіз та розроблять відновлення репутації. Це може включати видалення штучних відгуків, оптимізацію позитивних результатів у пошукових системах та активне спілкування з клієнтами. Звучить просто, але мова йде про складну кількамісячну роботу. Адже навряд чи ЗМІ видалять проплачені статті, а тисячі користувачів соцмереж раптом перестануть репостити негатив.. Тож доведеться замістити інформаційне после позитивною інформацією про компанію. Це важка комплексна задача.
Клікайте за посиланням, щоб замовити послуги SERM в інтернеті прямо на тій сторінці.
Профілактика від інформаційних атак
Особливість атак у тому, що вони можуть повторитися. Якщо одного разу конкуренти або потенційні рейдери досягли свого, чому б не зробити це ще раз? Для захисту від інформаційних атак важливо виявляти та нейтралізувати їхні джерела. Співпраця з юридичними експертами та звертання до адміністраторів сайтів можуть частково допомогти у розв’язанні проблеми. Але водночас важливо зміцнювати позитивну репутацію — це ключова можливість запобігти потужним атакам. Якщо навколо бренду сформована лояльна аудиторія, вона не повірить інформаційним вкидам.
Робота з негативом: перші кроки
Робота над репутацією завжди починається з малого. Відповідальне ставлення до своєї роботи та побажань цільової аудиторії — значний крок до побудови довіри. Компанія зобов’язана реагувати на будь-який негатив з боку клієнтів:
- на всі публічні негативні відгуки треба об’єктивно відповісти. Найкращий варіант — продемонструвати зацікавленість у розв’язанні проблеми, надати контакти для зв’язку;
- на всі особисті звернення теж треба реагувати та намагатись задовольнити клієнта;
- якщо є скарги на якість продукту чи сервісу — варто знайти шляхи для покращення.
Схема завжди одна: помітити негатив, знайти його причину та попрацювати над рішенням.
Це добре працює з природним негативом: коли дійсно є незадоволений клієнт, якого можна перетворити на задоволеного. З інформаційними атаками все складніше, особливо коли вони проводяться через сітки сайтів. Це залучення великої кількості ресурсів, різних інформаційних видань та масове розміщення замовних статей. У такому випадку самостійно не впоратись. Звичайно, робота з клієнтами та офіційно озвучена позиція (через пресреліз, виступ на брифінгу, пост у соцмережі) — перші кроки, які може зробити компанія. Далі — простір для роботи SERM спеціалістів.
Ефективне управління репутацією в Інтернеті: стратегії
Після одноразової атаки важливо оперативно реагувати та закривати негативні результати пошуку. Моніторинг та реагування на нові випадки є ключовим етапом. Краще за все — залучити SERM команду на постійній основі. Вона буде проводити систематичний моніторинг, що дозволить швидко реагувати на нові випадки негативу та виводити їх з активної пошукової видачі.
Створення позитивних матеріалів та висвітлення різних аспектів діяльності допомагає закріпити позитивне враження про особу чи компанію. І краще робити це не після атаки: працюйте з репутацією вже з самого початку, щоб попередити можливі проблеми в майбутньому.
Якщо атака вже відбулася, створення позитивних матеріалів, які можуть займати верхні позиції в пошуковій видачі, допомагає конкурувати з негативними статтями. Ця робота вимагає часу, але результати того варті.
Значення має публічна активність в Інтернеті та офлайн: власний контент на сайті, спілкування з аудиторією в соцмережах, участь в різних публічних заходах, регулярні пресконференції та інше, що може сприяти будівництву позитивного іміджу. Водночас постійний моніторинг репутації та негайне реагування на будь-які негативні ситуації можуть мінімізувати можливі ризики для репутації.
Зрозуміло, що ефективне управління репутацією в Інтернеті вимагає комплексного підходу та постійного відстеження. Ці стратегії слід використовувати разом для досягнення оптимального результату. Лише завдяки вчасним та ретельно продуманим заходам можна забезпечити надійний захист від негативного впливу в Інтернеті. Тому радимо замовити SERM у нас: ми надійно прикриємо ваш тил та захистимо від негативу.