Пишуть погане? Як правильно замовити послуги SERM в інтернеті?
замовити послуги SERM в інтернеті

Вороги нищать репутацію? Як замовити послуги SERM в інтернеті?

Якщо у вас погана репутація в інтернеті, вам треба правильно замовити послуги SERM в інтернеті. Інтернет став невіддільною частиною життя та бізнесу. Але разом з безліччю можливостей, які він приніс, виникають і нові виклики. Один із найважливіших аспектів для осіб і компаній — це збереження позитивної репутації в онлайн-середовищі. Це явище називається SERM (Search Engine Reputation Management). У цій статті ми розглянемо ключові аспекти ефективного управління репутацією в Інтернеті та надамо кілька стратегій захисту від негативного впливу.

Правильно замовити послуги SERM в інтернеті

SERM — це управління репутацією в пошукових системах. Це комплекс заходів, спрямованих на створення позитивного образу компанії, бренду, людини в Інтернеті. SERM маркетинг включає такі завдання:

  1. Аналіз існуючої інформації про компанію в Інтернеті.
  2. Розробка стратегії управління репутацією.
  3. Впровадження заходів для реалізації стратегії.

До заходів SERM в Інтернеті можуть належати:

  • Створення і просування позитивного контенту про компанію в Інтернеті.
  • Видалення негативної інформації про компанію.
  • Відповідь на негативні відгуки.

SERM є важливим інструментом для будь-якої компанії, яка хоче мати позитивну репутацію онлайн. Це допомагає залучати нових клієнтів, збільшувати продажі і підвищувати довіру.

SERM послуги — це складний процес, який вимагає знань і досвіду. Якщо ви хочете використовувати SERM для управління репутацією своєї компанії, краще звернутися до спеціалістів.

Подивіться в цьому відео як правильно замовити послуги SERM в інтернеті:

SERM що це? Де замовити SERM в Україні

Поширені джерела негативу

Існують різні типи відгуків: органічні від реальних клієнтів та штучні від конкурентів. Реальні відгуки — це конструктивний фідбек, який може допомогти покращити продукт чи послугу. Відстежувати на них та реагувати — частина роботи над репутацією компанії. З іншого боку, штучні відгуки можуть бути результатом конкурентної боротьби, і ними потрібно керувати.

Як перевірити свою репутацію в Інтернеті? Процес починається з елементарного: пошуку результатів видачі в пошукових системах на власне ім’я чи на назву компанії. Важливо ретельно переглядати результати у Google (включаючи відгуки в Google My Business), а також моніторити соціальні мережі.

Відгуки — це лише частина «чорного піару». Якщо конкуренти мають на мети «потопити» репутацію компанії, вони застосовують комплексні інформаційні атаки. Вони включають не лише негативні відгуки, але й замовні коментарі та статті на публічних ресурсах. Такі атаки можуть призвести до великих втрат: є ризик втратити клієнтів та прибуток. Люди звикли вірити тому, що читають та бачать. І далеко не всі стануть розбиратись, чи справді негатив має підґрунтя. Тож важливо вчасно виявляти ці атаки та вживати заходів щодо їх усунення. Моніторинг — постійний процес. У великих компаніях цим займається власна PR-служба. Інші бізнеси зазвичай залучають підрядників.

Кроки для відновлення репутації

Якщо ви опинилися під впливом негативної інформації, не чекайте, що з часом все забудеться, а проблема щезне сама собою. Щезне, але з частиною клієнтів, очорненим брендом і втратою довіри. Подумайте, що буде з вашим бізнесом, якщо раптом конкуренти замовлять статті у топових ЗМІ та наведуть фейкові докази, що ви, наприклад, працюєте на рф? Як мінімум ви:

  • отримаєте купу негативу у всіх каналах;
  • втратите партнерів та клієнтів;
  • матимете проблеми з кредитуванням та отриманням інвестицій;
  • залучите увагу силовиків;
  • у важких випадках — зіткнетеся з блокуванням рахунків та купою перевірок.
офіс SERM агенства Nixwood в Україні

Якщо по репутації завданий удар, одночасно треба залучати SERM спеціалістів. Специфікації компаній, які займаються управлінням репутацією в Інтернеті, можуть значно варіюватися. Зазвичай це невелика команда, яка може включати, SEO-спеціалістів, менеджерів інтернет-реклами та інших фахівців. Також існують незалежні фахівці та агентства, які працюють з репутацією в онлайні.

Вони проведуть SERM аналіз та розроблять відновлення репутації. Це може включати видалення штучних відгуків, оптимізацію позитивних результатів у пошукових системах та активне спілкування з клієнтами. Звучить просто, але мова йде про складну кількамісячну роботу. Адже навряд чи ЗМІ видалять проплачені статті, а тисячі користувачів соцмереж раптом перестануть репостити негатив.. Тож доведеться замістити інформаційне после позитивною інформацією про компанію. Це важка комплексна задача.

Клікайте за посиланням, щоб замовити послуги SERM в інтернеті прямо на тій сторінці.

Профілактика від інформаційних атак

Особливість атак у тому, що вони можуть повторитися. Якщо одного разу конкуренти або потенційні рейдери досягли свого, чому б не зробити це ще раз? Для захисту від інформаційних атак важливо виявляти та нейтралізувати їхні джерела. Співпраця з юридичними експертами та звертання до адміністраторів сайтів можуть частково допомогти у розв’язанні проблеми. Але водночас важливо зміцнювати позитивну репутацію — це ключова можливість запобігти потужним атакам. Якщо навколо бренду сформована лояльна аудиторія, вона не повірить інформаційним вкидам.

Робота з негативом: перші кроки

Робота над репутацією завжди починається з малого. Відповідальне ставлення до своєї роботи та побажань цільової аудиторії — значний крок до побудови довіри. Компанія зобов’язана реагувати на будь-який негатив з боку клієнтів:

  • на всі публічні негативні відгуки треба об’єктивно відповісти. Найкращий варіант — продемонструвати зацікавленість у розв’язанні проблеми, надати контакти для зв’язку;
  • на всі особисті звернення теж треба реагувати та намагатись задовольнити клієнта;
  • якщо є скарги на якість продукту чи сервісу — варто знайти шляхи для покращення.

Схема завжди одна: помітити негатив, знайти його причину та попрацювати над рішенням.

СЕРМ піар менеджер Nixwood

Це добре працює з природним негативом: коли дійсно є незадоволений клієнт, якого можна перетворити на задоволеного. З інформаційними атаками все складніше, особливо коли вони проводяться через сітки сайтів. Це залучення великої кількості ресурсів, різних інформаційних видань та масове розміщення замовних статей. У такому випадку самостійно не впоратись. Звичайно, робота з клієнтами та офіційно озвучена позиція (через пресреліз, виступ на брифінгу, пост у соцмережі) — перші кроки, які може зробити компанія. Далі — простір для роботи SERM спеціалістів.

Ефективне управління репутацією в Інтернеті: стратегії

Після одноразової атаки важливо оперативно реагувати та закривати негативні результати пошуку. Моніторинг та реагування на нові випадки є ключовим етапом. Краще за все — залучити SERM команду на постійній основі. Вона буде проводити систематичний моніторинг, що дозволить швидко реагувати на нові випадки негативу та виводити їх з активної пошукової видачі.

Створення позитивних матеріалів та висвітлення різних аспектів діяльності допомагає закріпити позитивне враження про особу чи компанію. І краще робити це не після атаки: працюйте з репутацією вже з самого початку, щоб попередити можливі проблеми в майбутньому.

Якщо атака вже відбулася, створення позитивних матеріалів, які можуть займати верхні позиції в пошуковій видачі, допомагає конкурувати з негативними статтями. Ця робота вимагає часу, але результати того варті.

Значення має публічна активність в Інтернеті та офлайн: власний контент на сайті, спілкування з аудиторією в соцмережах, участь в різних публічних заходах, регулярні пресконференції та інше, що може сприяти будівництву позитивного іміджу. Водночас постійний моніторинг репутації та негайне реагування на будь-які негативні ситуації можуть мінімізувати можливі ризики для репутації.

Зрозуміло, що ефективне управління репутацією в Інтернеті вимагає комплексного підходу та постійного відстеження. Ці стратегії слід використовувати разом для досягнення оптимального результату. Лише завдяки вчасним та ретельно продуманим заходам можна забезпечити надійний захист від негативного впливу в Інтернеті. Тому радимо замовити SERM у нас: ми надійно прикриємо ваш тил та захистимо від негативу.

Пошир цю статтю в соцмережах!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on telegram

Контактні дані

або напишіть нам

Контактні дані

або напишіть нам

Дякуємо за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 30 хв.